dimarts, 18 de novembre del 2008

Sadness

La tardor sempre ve acompanyada d'unes dosis de tristesa, o això és el que penso per reconfortar-me. Avui he conduït força i a més, sola. Per mi, aquest és el millor moment per posar ordre, però sobretot per pensar. I suposo que la meteorologia i el paisatge han fet que tingués una píndola de tristesa. He pensat en ell, que ens va deixar fa uns mesos, que el trobo a faltar molt i que m'encantaria explicar-li milers de coses que m'han passat. I, si allà on siguis tens internet i llegeixes aquest blog: "Avi, t'estimo molt".

7 Comentários:

Anònim ha dit...

aii fillet fillet....a mi em va passar el mateix ahir....vaig trobar el bastó de mon avi....
em vaig passar tota la tarda pensant en ell i en si li pogués donar una última abraçada.... uff... però bueno, es el que toca i de moment, el que hem de fer, es pensar en els que encara ens queden aquí, i recordar, amb alegria, els bons moments viscuts al seu costat!

Animus!

Oriol Pérez de Tudela ha dit...

jo, del meu avi, Gemma, en parlo cada dia a algú!

Anònim ha dit...

Ai Gemma!! El sofà estiradot llegint el diari sport, ja que el mundo deportivo la lletra era massa petita,... o quan arribaves i et deia "Haww" o quan la iaia ens preguntava que haviem menjat per dinar i nosaltres afegiem més coses per no fer-la preocupar i l'avi reia per sota el nas!! El més bonic de tot Gemma, es que podem dir que ens ha marcat i que l'estimarem i el recordarem sempre!! I si algun dia tenim fills els hi explicarem com era l'avi Joan i l'orgulloses que ens sentiem al tenir-lo el costat!!
Faig al mateix que l'oriol, no hi ha cap dia que no el nombri!!
T'estimo teta!!

Laia Urgell

Magí ha dit...

De ben segur que el primer que fa cada dia és conectar-se a internet per llegir el teu blog i repassar les últimes notícies del Barça i les baralles del Madrid
Ànims

Rosa ha dit...

Que content estaria l'avi de veure que el Barça, amb el Pep està a dalt de tot i de les trifulques del Madrid. Mira que no en donava ni cinc cèntims pel Guardiola...

Què t'anava a dir ha dit...

Segur qeu el tens al costat mateix.

Gemma Urgell ha dit...

Gràcies a tots. Una, que també té debilitats... És un campió, l'avi!

Powered By Blogger

Gemma Urgell - Viniesfera © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO