dimecres, 19 de novembre del 2008

Vins catalans, amb els ulls tancats!

Per quart any consecutiu, l’Institut Català de la Vinya i el Vi (INCAVI) i les Denominacions d’Origen catalanes engeguen una campanya promocional dels vins catalans sota el paraigües de “Catalunya, País de Grans Vins”.
L’anunci d’aquesta campanya té com a slogan “Vins catalans, amb els ulls tancats” i compta com a protagonista el preescriptor i sumiller Roger Viusà, campió d’Europa de sumillers. Amb aquest lema i amb la figura del prescriptor, es pretén comunicar un contingut de confiança plena, de seguretat, amb la tria de qualsevol vi de les onze Denominacions d’Origen catalanes.

Així doncs, finalment, tenim anunci. Ja em direu què us sembla!


5 Comentários:

Oriol Pérez de Tudela ha dit...

m'agrada veure l'expressió d'en Roger! Crec que entre el gran públic és desconegut, però té força i farà parlar la gent.

Anònim ha dit...

m' ha agradat força l' anunci
estic d' acord te força i pot cridar l' atencio.
Aqui a Catalunya passa que hi ha grans vins i alguns dels ciutadans d' aquest pais encara no els coneixen...cal fer una labor de divulgacio que permeti normalitzar una situacio que es ben be extranya.

Anònim ha dit...

home, desconegut desconegut ja no es!!! aquest personatge ha sortit tant als diaris i a la tele que es podria dir que es famós!!jo no es que tingui gaire idea de vins i caves, el meu sector n´es un altre, però crec que era la persona més indicada per fer aquest anunci, que per cert, està molt be!

em vas despistar amb el link de la cançó del jorge drexler, vaig pensar "serà aquest el prota de l´anunci"??!

Anònim ha dit...

Es respira una aire refinat... Esta ben fet, sintètic, al gra i espantant complexos.

adrià grandia

Blog De Vinis ha dit...

A mi també m'ha agradat l'anunci. Primer vaig dubtar que no fos només de la Do Catalunya, però no...és tal tu dius. És un anunci fresc, agradable i divertit i en Roger ho fa molt bé, tot i que producció hauria d'haver cuidat que la primera vena no li quedés torta a la cara...
Entenc, és clar, el missatge: confiança a cegues en els vins catalans que fa que un sumiller de prestigi agafi una ampolla del país sense mirar-ne ni saber-ne res. Però em sembla una mica hiperbòlic.
Acabo: espero i desitjo que com a publicitat funcioni, pel bé de tothom!
Salut
Joan

Powered By Blogger

Gemma Urgell - Viniesfera © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO